سلام شروع دوباره برای چندمین بار در لوکس بلاگ
نوشته شده توسط : نگارنده

به نام خداوند بخشنده و مهربان

سلام  به دوستان عزیزم ،

بازم فیلتر   بازم حذف وبلاگ  توسط  مدیران محترم   اما این بار خودمم نمی دونم چرا ؟

اما این بار اومدم  تا به امید خدا دیگه فیلتر نشم!!!!!!!!!!!!

 

 

طبق معمول با این شعر شروع می کنم چون هم

واقعا زیباست  وهم من  همیشه سعی می کنم این طوری

زندگی کنم .

عادت ماست که بی باده و می  مست شویم

فارق از میکده و هر چه در آن هست شویم

عادت  ماست  که با اهل وفا  یار شویم

رشته ی زلف بگیریم و وفادارشویم

 





:: بازدید از این مطلب : 805
|
امتیاز مطلب : 121
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar16.jpg
معصومه در تاریخ : 1389/11/5/2 - - گفته است :
سلام لوگان جان ممنون كه لينكم كردي. ولي متاسفانه بلاگفا لينكتون نكرد ادرسي رو كه براي ابو الفظل هم گذاشتين زدم ولي لينك نكرد پاسخ از لوگان :سلام معصومه عزیز ممنون از لطفتون حتما تحقیق می کنم و خبرشو بهتون میدم دوست خوبم

/weblog/file/img/m.jpg
علی اذرمهر در تاریخ : 1389/11/5/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز ممنون ازحضورت لینک شدی
پاسخ از لوگان:سلام علی آقای آذر مهر ممنون از لطفی که بمن داری عزیز

/weblog/file/img/m.jpg
..مـــــــــارال.. در تاریخ : 1389/11/5/2 - - گفته است :
سلام عزیز

حتما لینک میکنم و خوشحال میشم

چرا وبتو فیلتر کردن؟
پاسخ از لوگان:سلام مارال واقعا از شما دوستای خوب با چه زبونی باید تشکر کرد نمی دونم انتظار نداشتم این قدر زود به فکر دوستتون باشین ممنون اول وبلاگم گفتم مارال باور کن خودمم نمی دونم چرا فیلتر شدم

/weblog/file/img/m.jpg
abolfazl در تاریخ : 1389/11/5/2 - - گفته است :
سلام لوگی جون....شرمنده نمیتونم شمارو لینک کنم.آخه بلگفا لینک لوکس بلاگ رو درج نمیکنه.....پاسخ از لوگان :سلام دوست عزیزم ابل الفضل چرا اگه من و با این آدرس لینک کنی قبول میکنه iloveyoulogan.loxblog.ir امتحان کن عزیزم حتما لینک میشم اگه خدا بخواد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: